Startup Academy
Twój koszyk jest pusty :(

Marketing w Social Media

course_img

Zacznij zarabiać dzięki mediom społecznościowym i buduj swoją markę w sposób efektywny i długofalowy.


Opis szkolenia:

Kurs marketing w Social Media nauczy strategicznego podejścia do działania w mediach społecznościowych. Pokaże Ci jak planować swoje działania w sposób długofalowy i jak Social Media przydają się na każdym etapie sprzedaży jak i istnienia firmy. Dowiesz się z jakich narzędzi i źródeł wiedzy korzystać, aby Twoje działania marketingowe w Social Media miały sens cały czas, były atrakcyjne, a przede wszystkim efektywne.

Czego się nauczysz:

  • Czym jest marketingowo strategiczne podejście do Social Media,
  • Jak planować komunikację i dobierać odpowiednie kanały,
  • Jak tworzyć content video, graficzny oraz pisemny,
  • Czym jest UVP, USP, RTM, UGC i inne pojęcia pomagające w komunikacji SM,
  • Podstaw działań płatnych w mediach społecznościowych.

Dla kogo jest kurs?

Dla każdego, kto chce w Social Media nie tylko sprzedawać tu i teraz, ale budować swoją markę i działania na lata. Osobom początkującym da wiedzę jak rozpocząć swoje działania, tym bardziej zaawansowanym uporządkuje i utrwali wiedzę krok po kroku, od A do Z. Kurs jest idealny dla biznesu, ale również skorzystają na nim ludzie budujący swoją własną markę osobistą jako formę promocji swojej firmy.

Wymagania:

Otwarta głowa, rzetelne podejście do działań dodatkowych, wyłączony adblock podczas ćwiczeń w SM, laptop oraz telefon.

Co zawiera kurs?

  • 1.1 Czym są media społecznościowe?
    Video
  • 2.1 Lekcja: Strategiczne podejście do prowadzenia działań w Social Media
    Video
  • 3.1 Grupa docelowa i konsument w Social Media
    Video
  • 4.1 Charakterystyka kanałów SM i sposoby ich doboru
    Video
  • 5.1 Algorytmy w Social Media
    Video
  • 6.1 Spójność i branding
    Video
  • 7.1 Charakterystyka dobrej komunikacji w Social Media
    Video
  • 8.1 Rodzaje contentu w Social Media
    Video
  • 9.1 Planowanie i dystrybucja treści w Social Media
    Video
  • 10.1 Tworzenie lejków sprzedażowych
    Video
  • 11.1 Możliwości reklamowe na FB, IG i LinkedIn
    Video
  • 12.1 Podstawy tworzenia kampanii reklamowych cz.1
    Video
  • 13.1 Podstawy tworzenia kampanii reklamowych cz.2
    Video

Autor kursu

Anna Ledwoń-Blacha

Anna Ledwoń-Blacha, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu. Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej - fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin.