Marketing w Social Media
Zacznij zarabiać dzięki mediom społecznościowym i buduj swoją markę w sposób efektywny i długofalowy.
Opis szkolenia:
Kurs marketing w Social Media nauczy strategicznego podejścia do działania w mediach społecznościowych. Pokaże Ci jak planować swoje działania w sposób długofalowy i jak Social Media przydają się na każdym etapie sprzedaży jak i istnienia firmy. Dowiesz się z jakich narzędzi i źródeł wiedzy korzystać, aby Twoje działania marketingowe w Social Media miały sens cały czas, były atrakcyjne, a przede wszystkim efektywne.
Czego się nauczysz:
- Czym jest marketingowo strategiczne podejście do Social Media,
- Jak planować komunikację i dobierać odpowiednie kanały,
- Jak tworzyć content video, graficzny oraz pisemny,
- Czym jest UVP, USP, RTM, UGC i inne pojęcia pomagające w komunikacji SM,
- Podstaw działań płatnych w mediach społecznościowych.
Dla kogo jest kurs?
Dla każdego, kto chce w Social Media nie tylko sprzedawać tu i teraz, ale budować swoją markę i działania na lata. Osobom początkującym da wiedzę jak rozpocząć swoje działania, tym bardziej zaawansowanym uporządkuje i utrwali wiedzę krok po kroku, od A do Z. Kurs jest idealny dla biznesu, ale również skorzystają na nim ludzie budujący swoją własną markę osobistą jako formę promocji swojej firmy.
Wymagania:
Otwarta głowa, rzetelne podejście do działań dodatkowych, wyłączony adblock podczas ćwiczeń w SM, laptop oraz telefon.
Co zawiera kurs?
- 1.1 Czym są media społecznościowe?
- 2.1 Lekcja: Strategiczne podejście do prowadzenia działań w Social Media
- 3.1 Grupa docelowa i konsument w Social Media
- 4.1 Charakterystyka kanałów SM i sposoby ich doboru
- 5.1 Algorytmy w Social Media
- 6.1 Spójność i branding
- 7.1 Charakterystyka dobrej komunikacji w Social Media
- 8.1 Rodzaje contentu w Social Media
- 9.1 Planowanie i dystrybucja treści w Social Media
- 10.1 Tworzenie lejków sprzedażowych
- 11.1 Możliwości reklamowe na FB, IG i LinkedIn
- 12.1 Podstawy tworzenia kampanii reklamowych cz.1
- 13.1 Podstawy tworzenia kampanii reklamowych cz.2