Automatyzacja w marketingu i sprzedaży
Zdobywaj płacących klientów dzięki praktycznej wiedzy i automatyzacji działań.
Opis szkolenia:
Zdobądź praktyczną wiedzę o generowaniu leadów oraz procesach marketingowo-sprzedażowych i zdobywaj pierwszych i kolejnych płacących klientów.
To proste, prawda? Z kursem “Automatyzacja w sprzedaży i marketingu” stanie się jeszcze łatwiejsze. Rozwijaj swój startup korzystając z praktycznej wiedzy i najnowszych technologii. Sprawdź jakie możliwości, jakie drzemią w automatyzacji i jak ona ułatwi Twoją pracę.
Czego się nauczysz:
- Jak organizować procesy marketingowo sprzedażowe, tak aby od początku monitorować i analizować odpowiednie dane oraz jak zorganizować współpracę działu sprzedaży i marketingu, by jeszcze efektywniej pozyskiwać nowych klientów,
- Jak efektywnie generować leady,
- Jak poznać swojego klienta by sprzedawać skutecznie,
- Jak nurturingować i scoringować swoje leady,
- Jak segmentować swoją bazę leadów/klientów,
- Jak wykorzystać technologię marketing automation w swoim biznesie.
Dla kogo jest kurs?
Dla osób, które chcą pozyskiwać klientów do długofalowej współpracy i zwiększać przychody dzięki przemyślanym procesom. Skierowany jest on przede wszystkim do:
- przedsiębiorców oraz właścicieli startupów,
- marketerów,
- pracowników działu sprzedaż.
Wymagania:
Otwarta głowa, komputer.
Co zawiera kurs?
- 1.1 Intro
- 1.2 Wprowadzanie do automatyzacji marketingu i sprzedaży
- 1.3 Lejek marketingowo-sprzedażowy
- 1.4 Kanały komunikacji
- 1.5 Współpraca działu marketingu i sprzedaży - checklista
- 1.6 Test
- 2.1 Kim jest twój klient?
- 2.2 Jaką wartość oferujesz?
- 2.3 Inbound vs outbound?
- 2.4 Lead generatory
- 3.1 Mam leada! I co dalej?
- 3.2 CRM - co to i dlaczego absolutnie go potrzebujesz?
- 3.3 Lead scoring
- 3.4 Segmentacja bazy cz.1
- 3.5 Segmentacja bazy cz.2
- 4.1 Czym jest Marketing Automation?
- 4.2 Jak wygląda rynek technologii Marketing Automation?
- 4.3 Jakie procesy można automatyzować?
- 5.1 Funkcjonowanie systemu Marketing Automation - live demo
- 5.2 Umawianie spotkań z wykorzystaniem kalendarza
- 5.3 Onboarding nowego użytkownika
- 5.4 Automatyzacja ratowania porzuconych procesów
- 6.1 Intro
- 6.2 Kampania "Alternative to"
- 6.3 Kampania "Video outbound"
- 6.4 Kampania "Globalny wirtualny event"