Startup Academy
Twój koszyk jest pusty :(

Automatyzacja w marketingu i sprzedaży

course_img

Zdobywaj płacących klientów dzięki praktycznej wiedzy i automatyzacji działań.


Opis szkolenia:

Zdobądź praktyczną wiedzę o generowaniu leadów oraz procesach marketingowo-sprzedażowych i zdobywaj pierwszych i kolejnych płacących klientów.

To proste, prawda? Z kursem “Automatyzacja w sprzedaży i marketingu” stanie się jeszcze łatwiejsze. Rozwijaj swój startup korzystając z praktycznej wiedzy i najnowszych technologii. Sprawdź jakie możliwości, jakie drzemią w automatyzacji i jak ona ułatwi Twoją pracę.

Czego się nauczysz:

  • Jak organizować procesy marketingowo sprzedażowe, tak aby od początku monitorować i analizować odpowiednie dane oraz jak zorganizować współpracę działu sprzedaży i marketingu, by jeszcze efektywniej pozyskiwać nowych klientów,
  • Jak efektywnie generować leady,
  • Jak poznać swojego klienta by sprzedawać skutecznie,
  • Jak nurturingować i scoringować swoje leady,
  • Jak segmentować swoją bazę leadów/klientów,
  • Jak wykorzystać technologię marketing automation w swoim biznesie.

Dla kogo jest kurs?

Dla osób, które chcą pozyskiwać klientów do długofalowej współpracy i zwiększać przychody dzięki przemyślanym procesom. Skierowany jest on przede wszystkim do:

  • przedsiębiorców oraz właścicieli startupów,
  • marketerów,
  • pracowników działu sprzedaż.

Wymagania:

Otwarta głowa, komputer.

Co zawiera kurs?

  • 1.1 Intro
    Video
  • 1.2 Wprowadzanie do automatyzacji marketingu i sprzedaży
    Video
  • 1.3 Lejek marketingowo-sprzedażowy
    Video
  • 1.4 Kanały komunikacji
    Video
  • 1.5 Współpraca działu marketingu i sprzedaży - checklista
    Video
  • 1.6 Test
    Video
  • 2.1 Kim jest twój klient?
    Video
  • 2.2 Jaką wartość oferujesz?
    Video
  • 2.3 Inbound vs outbound?
    Video
  • 2.4 Lead generatory
    Video
  • 3.1 Mam leada! I co dalej?
    Video
  • 3.2 CRM - co to i dlaczego absolutnie go potrzebujesz?
    Video
  • 3.3 Lead scoring
    Video
  • 3.4 Segmentacja bazy cz.1
    Video
  • 3.5 Segmentacja bazy cz.2
    Video
  • 4.1 Czym jest Marketing Automation?
    Video
  • 4.2 Jak wygląda rynek technologii Marketing Automation?
    Video
  • 4.3 Jakie procesy można automatyzować?
    Video
  • 5.1 Funkcjonowanie systemu Marketing Automation - live demo
    Video
  • 5.2 Umawianie spotkań z wykorzystaniem kalendarza
    Video
  • 5.3 Onboarding nowego użytkownika
    Video
  • 5.4 Automatyzacja ratowania porzuconych procesów
    Video
  • 6.1 Intro
    Video
  • 6.2 Kampania "Alternative to"
    Video
  • 6.3 Kampania "Video outbound"
    Video
  • 6.4 Kampania "Globalny wirtualny event"
    Video

Autor kursu

Michał Korba

Chief Commercial Officer - Co-founder w User.com, Ekspert Marketing Automation, szkoleniowiec w sprawnymarketing.pl, pasjonat i teoretyk Internetu, praktyk e-marketingu.