Customer Experience Design (CX) - projektowanie i zarządzanie doświadczeniem klienta
Zrozum potrzeby swoich klientów i wykorzystaj tę wiedzę do tworzenia oferty dopasowanej do jej odbiorców.
Opis szkolenia:
Podczas kursu dowiesz się czym jest Customer Experience i jak możesz wykorzystać wiedzę na ten temat, aby lepiej docierać do Klientów, a poprzez to efektywnie rozwijać swoją firmę. Dzięki kursowi nauczysz się tworzyć ścieżkę klienta i na jej podstawie zobaczysz jak Klient odbiera Twój produkt lub usługę. To z kolei pozwoli Ci także przemyśleć a w rezultacie, także zaprojektować jak najlepsze doświadczenie Klienta. Oprócz nagrań wideo otrzymasz wzory niezbędnych dokumentów, a także ćwiczenia do samodzielnego wykonania.
Czego się nauczysz:
- Czym jest CX i jak możesz wykorzystać go w praktyce,
- Czym jest ścieżka klienta,
- Jak lepiej zrozumieć Klienta,
- Dlaczego warto projektować produkty i usługi w oparciu o dane.
Dla kogo jest kurs?
Ten kurs jest dla wszystkich, którzy tworząc swoje produkty i usługi chcą uwzględnić potrzeby i doświadczenia swoich klientów i dzięki temu w pełni wykorzystać potencjał biznesowy swoich przedsięwzięć. Kurs w szczególności będzie przydatny dla:
- specjalistów i managerów odpowiedzialnych za działania marketingowe i sprzedażowe w firmie;
- osób odpowiedzialnych za działania i procesy związane z klientami;
- właścicieli, prezesów i dyrektorów firm, którzy pragną rozwijać swoje biznesy poprzez budowanie pozytywnych relacji z Klientami;
- osób zainteresowanych tematem customer experience, dla których celem jest kreowanie wartości marki wspierające wyniki firmy poprzez dbałość o klienta
Wymagania:
Otwarta głowa, komputer.
Co zawiera kurs?
- 1.1 Czym jest Customer Experience?
- 2.1 Na czym polega diagnoza i projektowanie Customer Experience?
- 3.1 Jakie narzędzia, metody badawcze i mierniki wykorzystywać w pracy nad Customer Experience?
- 4.1 Czym jest Customer Journey Map i jak je stworzyć?
- 5.1 Jak wykorzystać wiedzę o CX w codziennej pracy z klientem?