Jak rozwijać i skalować sprzedaż w Polsce i za granicę
Opis szkolenia:
Przestań zamartwiać się kiedy zapuka do Ciebie następny klient lub kiedy ktoś ze znajomych przekaże Ci polecenie na nowy biznes. Ułóż swój proces sprzedaży tak, aby był bardziej kontrolowalny, przewidywalny i abyś mógł łatwiej otwierać dyskusje, analizować potencjał biznesu i efektywnie negocjować na różnych rynkach. Kurs zawiera ponad 20 lekcji a w każdej część techniczną, ale też przykłady praktyczne, materiały z zadaniami i szablony treści i procesu, abyś po przepracowaniu go mógł faktycznie wejść w nowe relacje biznesowe i rozwijać swoją firmę!
Czego się nauczysz:
- Jak powinna wyglądać struktura sprzedaży B2B,
- Jak zbudować profil klienta i wybudować odpowiednią komunikację,
- Jak umówić spotkanie i poradzić sobie z ograniczeniami RODO itp.,
- Jak prowadzić efektywnie spotkania B2B wyciągając najważniejsze problemy klienta,
- Jak efektywnie prezentować swoją ofertę,
- Jak negocjować i adresować odmowy,
- Jak zarządzać sprzedażą i jej rozwojem.
Dla kogo jest kurs?
Ten kurs jest dla osób które prowadzą (lub planują otworzyć) biznes B2B (łącznie z osobami w działach sprzedaży) i chcą przejąć kontrolę nad działaniami oraz wejść na nowy rynek zagraniczny.
Wymagania:
Otwarta głowa, komputer.
Co zawiera kurs?
- 1.1 Czym różnią się od siebie sprzedaż B2B, B2C oraz B2G?
- 1.2 Dlaczego sprzedawcy mają tak złą opinię w biznesie?
- 1.3 Dlaczego klienci kupują i jak podejmują decyzje?
- 1.4 Dlaczego profesjonalnym sprzedawcom udaje się dobrze sprzedawać?
- 1.5 Kiedy zatrudnić sprzedawcę, a kiedy sprzedawać samemu?
- 1.6 Jak powinna wyglądać struktura sprzedaży
- 1.7 Czym są persony i dlaczego ich analiza jest tak ważna w doborze kierunku sprzedaży?
- 1.8 Jak przygotować analizę persony i z jakich źródeł korzystać?
- 1.9 Jak odpowiednio komunikować wartość tego co robię?
- 2.1 Skąd pozyskać kontakty do potencjalnych klientów?
- 2.2 Jak poradzić sobie z RODO i ePrivacy?
- 2.3 Jakie treści i kanały dobrać do rozpoczęcia kontaktu z potencjalnym klientem?
- 2.4 Jak powinna wyglądać kampania outreach - czyli ile maili wysłać, ile telefonów wykonać i w jakiej kolejności?
- 2.5 Zbudowanie bazy kontaktowej zgodnie z RODO (Jagoda Lewandowska)
- 2.6 Pierwszy kontakt - jak najlepiej rozpocząć i zautomatyzować kampanię bezpośrednią? (Jagoda Lewandowska)
- 3.1 Pierwsze spotkanie - jak zaplanować pierwszą rozmowę
- 3.2 Ustalenie zasad i kontrakt dżentelmeński na spotkaniu
- 3.3 Badanie potrzeb bez "poczucia przesłuchania"
- 3.4 Pierwszy krok do negocjacji - wczesne adresowanie odmów
- 3.5 Dodatkowe strategie na zwiększanie prawdopodobieństwa biznesu
- 3.6 Efektywna prezentacja rozwiązania - jak nie przesadzić z treścią i trafić do odbiorcy
- 3.7 Podsumowanie i dodatkowe kroki
- 4.1 Jak najlepiej przedstawić ofertę i cenę
- 4.2 Jak wyciągnąć decyzję od klienta bez tworzenia presji zakupowej
- 4.3 Adresowanie odmów i ponowne zamknięcie
- 4.4 Dobre praktyki zakończenia procesu sprzedaży
- 5.1 Zarządzanie sprzedażą - wybór CRM
- 5.2 Codzienna praca z analityką - co mierzyć, jakie wartości są dobre i jak optymalizować wyniki
- 6.1 Materiały, formularze zadań, lista narzędzi, szablony procesu