Startup Academy
Twój koszyk jest pusty :(

Jak rozwijać i skalować sprzedaż w Polsce i za granicę

course_img

Opis szkolenia:

Przestań zamartwiać się kiedy zapuka do Ciebie następny klient lub kiedy ktoś ze znajomych przekaże Ci polecenie na nowy biznes. Ułóż swój proces sprzedaży tak, aby był bardziej kontrolowalny, przewidywalny i abyś mógł łatwiej otwierać dyskusje, analizować potencjał biznesu i efektywnie negocjować na różnych rynkach. Kurs zawiera ponad 20 lekcji a w każdej część techniczną, ale też przykłady praktyczne, materiały z zadaniami i szablony treści i procesu, abyś po przepracowaniu go mógł faktycznie wejść w nowe relacje biznesowe i rozwijać swoją firmę!

Czego się nauczysz:

  • Jak powinna wyglądać struktura sprzedaży B2B,
  • Jak zbudować profil klienta i wybudować odpowiednią komunikację,
  • Jak umówić spotkanie i poradzić sobie z ograniczeniami RODO itp.,
  • Jak prowadzić efektywnie spotkania B2B wyciągając najważniejsze problemy klienta,
  • Jak efektywnie prezentować swoją ofertę,
  • Jak negocjować i adresować odmowy,
  • Jak zarządzać sprzedażą i jej rozwojem.

Dla kogo jest kurs?

Ten kurs jest dla osób które prowadzą (lub planują otworzyć) biznes B2B (łącznie z osobami w działach sprzedaży) i chcą przejąć kontrolę nad działaniami oraz wejść na nowy rynek zagraniczny.

Wymagania:

Otwarta głowa, komputer.

Co zawiera kurs?

  • 1.1 Czym różnią się od siebie sprzedaż B2B, B2C oraz B2G?
    Video
  • 1.2 Dlaczego sprzedawcy mają tak złą opinię w biznesie?
    Video
  • 1.3 Dlaczego klienci kupują i jak podejmują decyzje?
    Video
  • 1.4 Dlaczego profesjonalnym sprzedawcom udaje się dobrze sprzedawać?
    Video
  • 1.5 Kiedy zatrudnić sprzedawcę, a kiedy sprzedawać samemu?
    Video
  • 1.6 Jak powinna wyglądać struktura sprzedaży
    Video
  • 1.7 Czym są persony i dlaczego ich analiza jest tak ważna w doborze kierunku sprzedaży?
    Video
  • 1.8 Jak przygotować analizę persony i z jakich źródeł korzystać?
    Video
  • 1.9 Jak odpowiednio komunikować wartość tego co robię?
    Video
  • 2.1 Skąd pozyskać kontakty do potencjalnych klientów?
    Video
  • 2.2 Jak poradzić sobie z RODO i ePrivacy?
    Video
  • 2.3 Jakie treści i kanały dobrać do rozpoczęcia kontaktu z potencjalnym klientem?
    Video
  • 2.4 Jak powinna wyglądać kampania outreach - czyli ile maili wysłać, ile telefonów wykonać i w jakiej kolejności?
    Video
  • 2.5 Zbudowanie bazy kontaktowej zgodnie z RODO (Jagoda Lewandowska)
    Video
  • 2.6 Pierwszy kontakt - jak najlepiej rozpocząć i zautomatyzować kampanię bezpośrednią? (Jagoda Lewandowska)
    Video
  • 3.1 Pierwsze spotkanie - jak zaplanować pierwszą rozmowę
    Video
  • 3.2 Ustalenie zasad i kontrakt dżentelmeński na spotkaniu
    Video
  • 3.3 Badanie potrzeb bez "poczucia przesłuchania"
    Video
  • 3.4 Pierwszy krok do negocjacji - wczesne adresowanie odmów
    Video
  • 3.5 Dodatkowe strategie na zwiększanie prawdopodobieństwa biznesu
    Video
  • 3.6 Efektywna prezentacja rozwiązania - jak nie przesadzić z treścią i trafić do odbiorcy
    Video
  • 3.7 Podsumowanie i dodatkowe kroki
    Video
  • 4.1 Jak najlepiej przedstawić ofertę i cenę
    Video
  • 4.2 Jak wyciągnąć decyzję od klienta bez tworzenia presji zakupowej
    Video
  • 4.3 Adresowanie odmów i ponowne zamknięcie
    Video
  • 4.4 Dobre praktyki zakończenia procesu sprzedaży
    Video
  • 5.1 Zarządzanie sprzedażą - wybór CRM
    Video
  • 5.2 Codzienna praca z analityką - co mierzyć, jakie wartości są dobre i jak optymalizować wyniki
    Video
  • 6.1 Materiały, formularze zadań, lista narzędzi, szablony procesu
    Video

Autor kursu

Przemysław Stanisz

Założyciel NorthStar Consulting. Posiada piętnastoletnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu. Spędził pięć lat pracując w sprzedaży bezpośredniej dla korporacji w USA; szkolił i zarządzał setkami sprzedawców i marketerów w USA, Polsce, Słowacji, Węgrzech, Ukrainie, krajach bałtyckich, Francji, Wielkiej Brytanii itp. Współzałożyciel licznych firm i marek działających na rynku europejskim, pomagających podnosić efektywność sprzedaży i marketingu oraz skalowaniu biznesu zagranicę. Aktywny w społecznościach technologicznych i startupowych w Europie i USA, pracując jako coach i mentor. Prezenter na wielu wydarzeniach i w wielu organizacjach, łącznie z Uniwersytetem Stanforda poprzez US-Polish Trade Council.